(Android) War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game juksekoder øker edelstener
Feb 20, 2022 7:58:16 GMT
Post by terpsolefifer on Feb 20, 2022 7:58:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game 2022 version ▞▞▞
Spam rifleman, seier nivå, gjenta. Kjedelig spilling og nivådesign. Bra grafikk da
Hold deg unna dette spillet. Det krever null reell strategi for å slå dette spillet. Alt du trenger å gjøre er å ha soldater og luftstøtte. Tropper deler nedkjølingstidtakere mens luftstøtte ikke gjør det, så du bare stabler opp noen soldater og slipper dem løs (da de ikke koster noe å lage). Bruk deretter støtte etter behov. Det ville ikke vært så ille hvis dette spillet ikke også hadde en hemmelig tidsport når du når nivå 25. Betal enten 300 i spillmynter eller vent 12 timer. Dette spillet er laget for å generere annonseinntekter. Det er det.
Smågodt
Veldig morsomt spill, det har ikke så mange annonser, og det er også offline
Kan du legge til en kartredigerer slik at du kan lage dine egne kamper fordi det ville være fantastisk og legge til hvor du kan bytte mellom allierte og akse i så fall, så vil jeg rangere dette 5 av 5.
Kult
Kult spill, men for enkelt. Det er 80 nivåer, på lvl 47 kan du bare kaste en tank og du vinner uten noe annet for eksempel. Ikke utfordrende nok... I tillegg er noen enheter for svake eller mekanikken deres er ikke interessant nok. Du kan passere alle nivåer med kun 2 eller 3 forskjellige enheter. Hadde vært kult å ha en flerspillermodus også.
de fleste av de første nivåene kan du gyte offiserer og vinne uten å kjempe, og jeg ville elsket en sandkassemodus, men det er ganske morsomt
Det trenger bare noen få justeringer, spesielt med snikskytterne, de trenger mer skade etter min mening og større rekkevidde, selv om jeg synes det ville vært kult å kontrollere tropper også hvis du kunne legge det inn, selv om jeg ikke er en fan av annonsene spillet generelt er. en god tid morder og for de som tror jeg er en bot er dette en faktisk personvurdering tusen takk hvis du leser dette og har en fin dag partnere
Jeg må si det er ganske enkelt..det var en skuffelse..Jeg elsker den gamle grafikken..men
Alt du trenger å gjøre er å spamme de første gutta og vite hvordan du bruker artilleri. Bam u slå spillet. For ikke å snakke om å prøve å ansette andre enheter er i utgangspunktet umulig uten å bruke penger.
Hvis det ikke var for de konstante annonsene, kul tid på 12 TIMER!! Mellom noen oppdrag vil dette være et 5-stjerners spill. Edit: nedgradert til 1 stjerne etter å ha nådd betalingsmuren.
Du kan ikke tjene nok mynter til å utjevne fienden. Du får 30 mynter per nivå og grunnleggende tropper som grenader og tank koster 500 og 1000 mynter. I utgangspunktet plasserer spillet bak en veldig stor betalingsmur. Å kjøpe tanken og granaten ville det koste 20 til 25 dollar. Ikke kast bort tiden din med dette spillet!!
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategi jxl
Fryktelig spill Uninstaller etter omtrent en time. For mange annonser, og du får ikke engang måneden med mindre du ser hele annonsen etter hver kamp. Fryktelig spill 1 stjerne
Krigstropper på en av de beste online spillplattformene,, det er fantastisk toll krigsbattel.jeg spiller spillet på mange nivåer som alle liker det.
Greit spill, var morsomt i begynnelsen, men måtte så se en annonse etter å ha vunnet et hvilket som helst nivå som etter en stund bare blir irriterende siden du ser dem hvert minutt eller annet siden de fleste av nivåene er de samme og enkle.
Anbefaler denne applikasjonen på det sterkeste, dette er et flott krigsspill jeg liker mye, det er mange nivåer og helt fantastisk spill, gå for det hvis du leter etter et krigsspill så er dette for deg... 💯
Ikke et fryktelig spill, men jeg har noen problemer med appen. Først er det faktum at du får en annonse etter HVER eneste kamp uansett. Jeg hater det faktum at når du når et visst punkt, må du vente TI TIMER for å spille de neste nivåene med mindre du vil bruke mynter. På toppen av det koster noen av de andre troppene som er tilgjengelige å kjøpe tusenvis av mynter å kjøpe, og du får knapt noen mynter fra å spille hvert oppdrag. Rett og slett bare en app til å hente penger.
Morsomt nok, men du kan bare tjene 1600 mynter i løpet av de 80 nivåene og de fleste enhetene koster minst 2000, så det er ingen måte å få dem uten å betale. Hvis du spiller for å drepe tid er det verdt 30 minutter, ellers ikke bry deg.
Det er et ganske ok spill, men moniteringen gjør vondt. Fokuset på betalte tall betyr at du i utgangspunktet kan bruke samme strategi hele tiden og mangler penger til å gjøre mer, noe som blir repeterende.
Var alt bra helt til annonsene som ikke kunne hoppes over etter hvert nivå. Helt uspillbar. Slettet med en gang
Uten tvil et av de verste spillene jeg noen gang har spilt. Alt du trenger å gjøre er bare spam soldater, ingen strategi eller innsats er nødvendig.
Veldig godt laget. Superenkel å lære, AI er en faktisk utfordring, og mekanikken er solid. Nå til ting jeg ikke liker. For det første er mange av troppene ubrukelige. Flammekastere dør før de kan gjøre noe, Offiserer gjør jobbene til grenaderer og har en pistol å starte, og den pansrede bilen er verre enn tanken, men er 5 ganger prisen. Jeg trenger ikke kjøpe halvparten av troppene for å fullføre hele kampanjen. Rett opp dette, alt den trenger er balansering. Dette spillet er bra ellers.
Mangler progresjonsdybde og variasjon ingen progresjon gjør at du er avhengig av å bruke penger ingen dybde gjør spillet kjedelig og tregt ingen variasjon gjør spillet lineært og for enkelt krydre det litt og få gevinstene til å skille mer gull raskere
Nivået er enkelt, men hvorfor satte du den bunkeren foran det er for vanskelig å komme forbi det, og spillets melding sa til spillet: - du ville ikke vinne noe spill
Flott
En direkte kopi fra et annet spill hvor du kan finne på nettet, for mange tillegg og massevis av mikrotransaksjoner.
Spillet er ok. Det er en kopi av de gamle flash-krigføringsspillene, men med mindre vanskeligheter. De fleste av de tidlige rundene varer kortere tid enn reklamene som følger dem. Grafikken er anstendig for sjangeren, og de har gjort en god jobb med å utvikle styrker og svakheter ved forskjellige enhetstyper.
Det er et veldig bra spill, og jeg elsker å spille det ved å samle soldater og sende dem inn. Det har noen annonser etter nesten hver runde, noe som er irriterende, men det er fortsatt et flott spill.
Fantastisk spill! Konseptet er enkelt, men det er veldig interessant og utfordrende fullt spill. Det har forskjellige tropper for separate nivåer, jeg synes det er fantastisk. Dette er et av de beste spillene i strategikategorien. Anbefalt dette spillet for alle spillere som er interessert i krigsstrategi.
Blir kjedelig når du kommer forbi noen få nivåer. Så langt har jeg vært oppe på nivå 20 og det er kjedelig og repeterende, blir ikke utfordrende og det er ingenting som holder det friskt eller som får deg til å fortsette å spille lenge.
Extreme Car Driving Simulator Utrka kttz
Det var bra og morsomt i begynnelsen, men så ble det bare for vanskelig fordi fienden ville innkalle et luftangrep før jeg i det hele tatt kunne få sjansen og ta ut 90 % av soldatene mine. Ærlig talt, hvis du leter etter et spill for å installere spill og deretter avinstallere, er dette det rette spillet, men hvis du vil ha et spill du kan spille lenger enn ikke bry å kaste bort tiden din på dette spillet, bra, men forferdelig.
Dette er et veldig morsomt spill som er bra å tilbringe tid med. Jeg elsker asketen fra første verdenskrig, den er veldig kreativ, og det samme er spillingen. Det er veldig taktisk og får deg til å føle deg som en krigsgeneral. Du kan også spille uten Internett. Det er mange kule unike historisk nøyaktige enheter å velge mellom. Du må time bevegelsene dine godt og tenke på hva du gjør for å lykkes. Dette er et av de bedre mobilspillene som finnes. Alt i alt er det veldig bra for et mobilspill.👍🏻
Søt, jeg slo det første kartet, 11 timer til jeg får lov til å gjøre det andre kartet. Omg er dette ekte? Tidsbestemt opplåsing? Jeg kunne se en tidtaker for å bygge, det er ingen bygning! Avinstallert! For dårlig designet!
Bror dette er det beste spillet! Så mye moro holder meg underholdt mens jeg er hjemme, venter på skolen eller bare for moro skyld! Koco-spill legger lister over arbeid i dette morsomme spillet!
Det er en ok appversjon av et flash-spill jeg en gang spilte, men den magre summen som gis for å oppgradere gjør det vanskelig å faktisk oppgradere mye. Også ventetiden på 12 timer for å låse opp flere nivåer etter nivå 20 eller så er latterlig. Vanskelighetsgraden er ganske enkel, men morsom gangpasser om ikke annet
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Παιχνίδια στρατηγικής nwl
Det er greit de første nivåene, og så endrer spillet bare alt til der hvis du ikke betaler, kan du egentlig ikke spille
Spillet er ikke engang utfordrende, og det er avlyttet for de fleste nivåer, fiendene gyter ikke engang før du kommer rett før flagget deres.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategia sfu
Generelt mye moro å spille og nyte. Selv om mengden gull du får nesten tvinger deg til å bruke penger, og de små beløpene du får for å gjøre om oppdrag, er ikke noe sted nok til å prøve å få de høyere nivåene. Flott spill skulle ønske du kunne tjene gull bedre
For mye annonser. Jeg hater dette. Hvis jeg kan skrive 0 stjerner, ville jeg skrevet 0 stjerner.
Jeg likte spillet stort sett så langt. Det er et problem med spillet. I en tilpasset kamp kan du sette trench til et hvilket som helst stort tall, for eksempel 45, noe som får spillet til å gjengi grøften på en måte som å henge sammen og gjøre spillet uspillbart. Jeg ønsker deg virkelig kan sette den begrensede mengden grøft til 1-10 for å unngå dette problemet.
Dette spillet er en stor tidsmorder, jeg spiller det hele tiden, og kampanjenivåene er gode.
Enten grind eller pay, men det er et enkelt spill som tilsynelatende vil "jukse" for å tvinge hånden din på noen nivåer til å kjøpe mer i spillvaluta for å oppgradere laget ditt eller forbedre det generelle arsenalet ditt. De sterkere enhetene tar lengre tid å distribuere og kan være et stort problem når man håndterer større grupper av motstandere og tungt artilleri. Hvis det var en måte å fremskynde distribusjonstiden deres, ville jeg gitt 4 stjerner. Hvis de aktiverer en mekaniker som ikke er altfor kjedelig og gir mange mynter, er det 5 stjerner~
Litt moro, men inntektsgenereringen dreper det, overdreven oppgraderings- og opplåsingskostnader og lave oppdragsbelønninger jeg kunne leve med, men "vent 12 timer med å spille eller betale penger!" avsluttet mitt ønske om å spille
Det er et anstendig spill, men de to problemene jeg har med det er 1. Det er en betalingsmur som du kan komme forbi med mynter i spillet eller vente 12 timer, det er mulig å få myntene bare husk å lagre dem for dette (jeg forstår ikke hvorfor de gjorde dette) 2. Hvis du ser etter ww1-spill er det minst 4 andre spill med samme kunststil og mekanikk som dette. Det er så mange at det er vanskelig å si hvilken som er originalen.
Det er et ganske ok spill. Det eneste problemet mitt med spillet er at du knapt tjener nok penger til å kjøpe nye tropper, så jeg fullførte spillet ved et uhell ved å spamme den første enheten du låser opp. Det eneste problemet er progresjon. Jeg låste opp 3 ting før de ble for dyre å eie. Etter det kan du bokstavelig talt ikke tjene nok penger på å spille nye nivåer til å kjøpe noe annet som er over prisen på 700 mynter
Moro i noen minutter, så blir det et annonsefylt spill for å vinne hvor det er nesten umulig å komme videre før du har kjøpt mynter.